Direktlänk till inlägg 3 juli 2009

niiiina du din...

Av kattfan - 3 juli 2009 18:58


utmaning från Stefan o Vic



Beskriver mig med tre bra egenskaper:
glad, temperamentsfull, superdupersmart  

Beskriver mig med tre mindre bra egenskaper:

grinig, rastlös, odiciplinerad


Jag älskar att:
nakenbada i en sjö på sommaren (helst kvälls/nattid), krabbdansen, umgås med min släkt faktiskt..


Jag hatar att:
vara odiciplinerad, spela brännboll...


En egenskap jag möjligen inte nämnt på min blogg:
egenskap? jag är ofta livrädd och bryr mig extremt mycket om vad andra tycker om mig. vill vara till lags och jag hatar det.


En egenskap jag undvikit att blogga om:
att jag drömmer om svenssonliv...


Jag skrattar åt:
ordvitsar, tecknat


Jag gråter:
inte ofta. men idag till sommar i P1...


En situation jag inte gillar och kanske undviker därför:
ICA Järvsö.


En situation jag älskar och gärna försätter mig i:
bada på sommaren... har jag ju sagt.


Detta är jag stolt över:
att jag är som alla andra.


Detta kan jag skämmas för:
att jag är som alla andra. att jag drömmer om svenssonliv.


Detta gör mig glad:
mina fantastiska vänner och min fantastiska släkt. (klyscha, men jag lovar, det är sant!)


Detta gör mig lugn:

en riktigt bra bok eller film


...nervös:
nya situationer


...arg:
politik, människor, män, kvinnor, vänner, ovänner, livet, döden.... allt!


...ledsen:
vet inte


...förtvivlad:
vet inte


...tacksam:
världsperspektiv, ibland. ibland.


Detta ger mig en känsla av att vara odödlig:
krabbdansen (det du nina!)


Detta gör jag om 5 år, hoppas jag:
är förälskad och gravid..


Så här känner jag för hur mitt liv är just nu:
utmanande


Mitt motto i livet är:
"Ny dag, nya möjligheter".

Jag utmanar:
ingen...


 
 
Ingen bild

johanna

27 juli 2009 12:07

Deal! :)

 
Ingen bild

George Jong Il

3 augusti 2009 19:34

Grattis i efterskott!

 
Ingen bild

jo

21 augusti 2009 15:05

Yes I do.

 
Ingen bild

Elolisosabobetothoh

24 januari 2010 22:15

Här händer det grejer!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kattfan - 17 juni 2009 23:22

fortfarande utan värme, men ändå så varm.   känslor som virvlar upp och ner. vänner. ledighet.   i morgon styr bilen mot hälsingland. passagerare: frida, filip, kattis, elle och tomas. midsommarfirande i underbara järvsö med lovat störtregn hela helg...

Av kattfan - 23 maj 2009 22:39

Jag har inte blivit utmanad, men vad gör man när man har tråkigt en lördagkväll?   1. Jag är född i Stockholm 1984. 2. Jag har växt upp i Järvsö, världens vackraste by. 3. Jag har precis cyklat runt nydalasjön. 4. Att jag är hemma och skri...

Av kattfan - 14 maj 2009 21:53

blir sinep baklänges. sinep låter bättre. penis är förmodligen världens fulaste ord. snopp är förövrigt inte heller vackert. jag håller mig till KUK.   smaka på orden. sug på dom. vilket väljer ni? penis, snopp, kuk, petter-nicklas, lem... ...

ESC

Av kattfan - 12 maj 2009 21:37

kräkreflexer. obehag. de har samlat europas mest smaklösa personer både vad gäller utseende och intelligens. dessa personer framför låtar med texter som förtjänar omåttligt med kräkreflexkonsekvenser.   patriotsverige är i sitt esse och ber svenska ...

Av kattfan - 12 maj 2009 19:52

...men började läsa gamla inlägg i stället.   hittade en lös tråd i en kommentar från sara.    - män är mer om sin partners utseende än vad kvinnor är?   eftersom jag är trött på singelliv behöver jag svar på ovanstående fråga, så jag vet hur mycke...

Presentation

Omröstning

Är du anhängare av kattfanismen?
 Ja
 Nej
 Mittemellan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards