Alla inlägg under december 2007

Av kattfan - 16 december 2007 16:28

www.globalrichlist.com


jag glömmer lätt hur rik jag är.  

Av kattfan - 14 december 2007 15:37

som irriterar just nu...


studentrabatten på tv-licensen, VAR ÄR DEN? svt och reklamfri tv i all ära, men kan man verkligen begära av en fattig liten singelstudent i en etta på nydalahöjd att betala 2000 (!!) spänn om året. svaret är nej! ändå gör jag det.


 sen var det två saker till som jag inte kommer ihåg nu. bra. fint. kanske får återkomma...


haha seriöst? nej jag kommer inte på... 


värdelöst 

Av kattfan - 11 december 2007 22:53

innan dess en hemtenta som jag antar måste skrivas. analys av pojke i aggressionssvårigheter.


vill ha fredag.


ska sova tidigt och upp tidigt. pluggdejt med jessika och johanna imorn.


simma lugnt. jag är bäst. jag är proffs. jag är cool. 

  

Av kattfan - 10 december 2007 23:57

Ni kanske tror mig när jag skrattar,
att jag mår bättre när jag ler.
När inte glansen finns i ögat,
finns det någon som tåren ser?
När inga tårar finns att torka,
när jag skrattar bort min gråt.
När jag sväljer alla känslor,
för att känna är för svårt.
Jag sväljer all förtvivlan,
jag flyr bort från min tår.
När jag kväver allt jag känner
ser då någon hur jag mår?



Av kattfan - 9 december 2007 21:27

går vidare. nu skickade lillebror grattis på namnsdagen sms.

Av kattfan - 9 december 2007 21:09

i dag har anna katarina nilsson namnsdag.


ringde min mor. yttrade att en glömd namnsdag var okej, men nu var det den andra. bara så att hon visste. hon ringde tydligen direkt till min moster, som ringde fem minuter efter pålagd telefnlur.


systembolaget. jag och mitch ska köpa alkohol. jag berättar att alla måste visa leg, men antar även att hans körkort borde funka. det gör det inte. vi blir vägrade att köpa. jag blir arg. killen i kassan(eller snarare gubben) påstår att det inte spelar någon roll även om han kan se mitchs födelsedagsinfo på körkortet. jag får inte heller köpa. för jag köper ju ut då. öööhmmm. vi blir portade från systemet och måste åka till ersboda. där funkade allt felfritt. men mitch fick vänta utanför som en stackars 16-åring. heja systembolaget. jag som alltid varit så positiv. är det väl fortfarande, men kärleken har svalnat.


diskussion med sara om nobelpriset. vi kan faktiskt lägga ner hela skiten om tv4 ska börja sända. nobelfest med reklampaus? nej tack!

Al Gore fredspris. tveksamt. Doris Lessing är en lagomt bitter mysig författare. vill bli som henne i min ålderdoms dagar. 


fest. initiativ till en fest och EN av mina vänner dyker upp? inte riktigt ok. men kul kan en amerikan, en västeråsare och en jarsebo ha! vi behöver inga andra. tack för en trevlig kväll frida. lite överförfriskad katt i slutet av kvällen, kunde inte spela texas hold'em, inte heller prata. försvann gott i dimman på min säng.


svinalängorna är avslutad. tema mobbning på svt igår. rasar över en sorglig värld.


nu plugg igen. imorn mer plugg. resten av veckan tokigt mycket plugg.

lördag; sittning.

onsdag 19:e: hemresa.


hur gör man med nyår? 

Av kattfan - 2 december 2007 15:26

drömde inatt en fylledröm. jag var på krogen och skulle beställa vatten. istället fick jag ett gigantiskt glas med mjölk. jag blev väldigt besviken. jag var verkligen törstig. gillar inte mjölk. djup dröm.

Presentation

Omröstning

Är du anhängare av kattfanismen?
 Ja
 Nej
 Mittemellan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards