Alla inlägg under november 2007

Av kattfan - 27 november 2007 17:15

fick världens aha-upplevelse idag hos terapeuten. hon har insiterat att vi ska köra bildterapi några gånger. det har jag mest känt mig obekväm i, men idag fungerade det verkligen. häftigt faktiskt. nya insikter om mig själv som jag inte tänkt på förut. nu har jag lite att tänka på. fick även lite obekväma uppgifter jag inte vill göra. men jag undviker mycket som jag kanske inte borde undvika. ska kanske ta tag i det i veckan.


litteraturseminaruim på torsdag, men det går inte. är så trött. gick upp klockan halv sju imorse och skrev klart mapp 1 skiten. imponerande men förmodligen ingen kvalité.
lisa kommer över snart och kollar att jag pluggar. hon kommer bli besviken. 


min kära bror ringde idag. längesen jag pratade med honom. han är en mysig prick den där martin. inga julklappar bestämde vi, bra! att träffas och är nog. ingen har ekonomi. byta pengar är onödigt.


mat är överskattat. när man lever ensam åtminstone. städning är inte överskattat, men tråkigt.  vintern är vacker. kyla är jobbigt. torr torr torr. kall kall kall.


250 sidor till torsdag. klarar jag det? bäst att sätta igång.


puss 

Av kattfan - 26 november 2007 13:52

egentligen skulle mapp 1 vara inlämnad idag. jag har gjort en uppgift av fem än så länge. illa. alltd sista minuten. slår aldrig aldrig fel.


nyklippt. inte så stor skillnad, men urtunnat hår iaf och lite kortare. köpte klänning till sittningen. snygg, men på håret nästan för liten. får inte gå upp i vikt. men det blir nog bra. 


nu måste jag verkligen ta tag i studierna. fan.


tjolahopp 

Av kattfan - 25 november 2007 23:37

jag vaknade idag klockan två. en kvart senare går solen ner. vackert!

Av kattfan - 22 november 2007 19:51

jag har länge påstått att jag är både är 14 och 23 år. jag har nu fått bekräftelse på att jag har rätt. gjorde test på www.vuxenpoang.se och www.fjortispoang.se

enligt vuxenpoäng är jag 23,3 år gammal och jag är desstuom 43,9 % fjortis.

jag har god självkännedom.


har suttit i soffan hela dan och tänkt att jag ska plugga. inte blivit av.

kankse nu... ?


puss


ps. den 7:e december är ni bjudna på fest hos mig!  

Av kattfan - 18 november 2007 22:43

var det kanske han ida?

hoppas det för hjärnan går fortfarande på högvarv... utökar listan med honom iaf.


sen sara: ja peter settman! hur kul skulle man inte ha? dessutom jävligt smart och rik. jatack.


ann söderlund får också vara med. 

Av kattfan - 17 november 2007 14:55

ja verkligen. att dricka alkohol påverkar uppenbart samtalsämnena påföljande dag. lite smartare. lite bättre.


idag har konstaterats följandeav två snillen:


  • om vi måste välja att gifta oss med Super Mario eller Luigi, väljer vi utan att tveka Luigi.
  • Super Mario är en besserwisser.
  • Super Mario är lönnfet och självgod.
  • Super Mario läser förmodligen inte min blogg.
  • om valet står mellan Reinfeldt och Persson, väljer vi utan att tvekan igen Reinfeldt. (även om efternamnet låter aningen tyskt)
  • Göran Persson ÄR förmodligen Super Mario, som då uppenbarligen inte heller läser min blogg.
  • vi kan numera låta som en kopiator (inte ida, men jag är GANSKA duktig)


nu ska presenteras sveriges mest eftertraktade, smarta och/eller snygga. här ska till giftemål inom snar framtid. de presenteras utan inbördes ordning.

  • Peter Settman
  • Jonas Karlsson
  • Björn Gustafsson
  • Gustaf Fridolin
  • Per Morberg
  • Mikael Persbrant
  • Amanda (idol)
  • Joakim Thåström (ung)
  • Anders Lundin
  • Pelle Johansson



over and out/K

Av kattfan - 16 november 2007 18:53

ida duschar, jag väntar på färgen i mitt hår...

Idag:

mött ida på stan, hem, frukost, gått ner på stan, hårfärg, mat och systemet. buss hem. vila, laga mat, äta mat.


ikväll blir det mys och lite öl. vi får se om vi pallrar oss ut... man vet aldrig.


puss 

Av kattfan - 14 november 2007 23:42

var hos lisa ikväll. flygande jacob och fruksallad stod på menyn. lite rappakalja, bonde söker fru (världens mest pinsamma program, fungerar för mig ungefär som en skräckfilm), och grey's avsnitt jag redan sett. trevligt sällskap och trevlig kväll.

imorn blir det att sova ut, städa, diska, plugga, fika, sova.


Ida tar sig uppåt i landet och ger mig ett mycket efterlängtat besök. helt underbart att få ha henne här. vet inte vad helgen med henne kommer att bjuda på, men vad det än blir kommer det vara galet bra! det vet jag.


fredagsmorgonen halv nio står alltså ett kärt återseende på schemat.


ps. jag och elle tänkte starta en feministklubb, ni är med va? det är dock delade meningar om hur radikala vi ska vara. jag vill mer dyrka stora kvinnor som inte blivit tillräckligt uppmärksammade, elle ill mer bränna på bål och skriva hatbrev. lite olika, men det får gå! hur kul är det inte att ha en klubb? det har jag ju inte haft sen jag gick i tvåan och hade en fantastiskt fånig hundklubb med min anna. :)


vi ses/ k 

Presentation

Omröstning

Är du anhängare av kattfanismen?
 Ja
 Nej
 Mittemellan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards