Alla inlägg under april 2007

Av kattfan - 23 april 2007 17:43

skulle gå upp i tid i morse, ha ha! blev sista sekunden som vanligt. min handledare på praktiken är sjuk. det känns kasst, hon är ju den enda i personalen som jag förstår mig på (tror jag).  dagen var väldigt tröttsam, även om jag hela tiden inser hur mycket mer intressanta barn är än vuxna. inte lika förstörda och så mycket ärligare.


 tror jag har lyckats sluta gnaga på naglarna, ännu en gång. får se hur länge jag klarar det. ikväll ska jag träna body jam. är lite nervös att alla ska vara skitduktiga och jag kass. men vi får se. låter kul iaf.


fruktansvärt tråkigt inlägg det här. alldeles för trött. sorry emme. ska försöka komma på ngn roliga historia från helgen.

 ...

jävla punk-tema på nh, när vi gick ut där i lördags. jag och carro tjafsade alldeles för mycket med dj:sarna.upprörd var vad jag var. näe det här va ju inte lät. emma och sandra förgyllde min kväll på emmas inflyttningsfest iaf, och dansen med carro på liten yta. aelgnuggning och plutning med läppar.  däremot var dansutekvällen som sagt en besvikelse och jag känner fortfarande ett stort behov av att gå ut och släppa loss ordentligt. ordentligt. vi tar det när emme e här :)(:


oskar och emme kommer och hälsar på mig i helgen (hoppas jag iaf), ska bli så kul! de saknas mig!


näe jag ska försöka skriva nå bättre nästa gång. jag suger.

NÄR kommer sommar? när kommer städad lägenhet? när kommer bekymmersfri? när kommer NÖJD? förmodligen inte.

det har glömts ett hjärta kvar i frosten. 

slick på kinden/ mig 

Av kattfan - 20 april 2007 01:06

hade en trevlig dejt med sofie ikväll, var längesen vi hängde. hoppas det blir mer i helgen.

tror att jag ska bli trött och lägga mig i tid av rödvin... men blir mest seg och sitter uppe hur länge som helst.

glömt att jag var i den meningslösa skolan idag. har ny seminarie-grupp, som skulle kunna kallas den ambitiösa gruppen. kanske är bra om dom sätter lite press på mig.

mamma har gett mig bidrag så ekonomin tillåter festende i helgen nu :) hoppades på det inför den kommande vfu-veckan. vill int.

puss på mig 

Av kattfan - 14 april 2007 18:15

För att underlätta för mig själv så har jag bara kopierat av min konversation med sara om min fredag.

kattis säger:
jag kan berätta ngt uppiggande
sara säger:
ja!
kattis säger:
kattfan var på en efterfest med tre personer (mig inräknad) och där dansar hon som en tok på golvet medan de två pojkarna på festen ligger i sängen och har ngt seriöst samtal.... (elle tillkom senare)
sara säger:
haha!
sara säger:
i like this
kattis säger:
kattis får för sig att hon ska hoppdyka på sängen och landar dessvärre på en av killarnas armbåge, skyller sedan allt på denna stackare!
kattis säger:
just då gjorde det inte så ont
kattis säger:
men seeeen
kattis säger:
så vi kylde med fryst spenat
kattis säger:
men idag är min kind STOR
kattis säger:
och när jag ler går ena mungipan neråt istället för uppåt
kattis säger:
ser ut som om jag går och äter på något hela tiden
sara säger:
hahahahahahahahaha
kattis säger:
plus att den är BLÅ
kattis säger:
snygg man känner sig
sara säger:
hahahahaha!!!
sara säger:
har du fotobevis?!
sara säger:
sitter och asgarvar!
kattis säger:
dessutom lämnade jag kvar jackan på o'learys pga. en bortdansad nummerbricka...
kattis säger:
så imorse när jag skulle g hem kommer jag på halvvägs hem att jag har NYCKLARNA i väskan som ligger i garderoben på O'learys
kattis säger:
sofie(som har extranyckeln) var inte hemma så jag fick vända färdriktning och bege mig mot stan
sara säger:
hahahahaha!!!!
kattis säger:
trött och bakis med blåtira vandrar jag ner mot staden som denna varma soliga dag kryllar av lyckliga glassätande personer
kattis säger:
jag vill döda dom flesta
kattis säger:
kommer till o'learys och dom har STÄNGT
sara säger:
åhh älskling jag älskar dig!!
kattis säger:
öppnar inte förrän fyyyra
kattis säger:
så jag går på systemet och köper en dunk vin
kattis säger:
och åker hem till elle.... som sover zzzzzzz
kattis säger:
får frukost där
sara säger:
och dricker vin till?
kattis säger:
skulle man kunna tro
kattis säger:
ville det iaf
kattis säger:
men sen ska jag och carro gå på skolan och kopiera en bok... men kattfan övertalar carro att vi aldrig kommer läsa boken ändå
kattis säger:
så det skiiiter vi i och sitter i solen en stund
kattis säger:
sen gick jag hem till en hemkommen sofie och hämtar extranyckeln
kattis säger:
har så ont i fötterna att jag bara kan ta myyyyrsteg
sara säger:
hahahah!'
sara säger:
men ganska så nice dag inte sant?
sara säger:
jag tycker det verkar som en alldeles underbar dag!!
kattis säger:
köper en panpizza och min favvoturk har ett leende upp till himlen
kattis säger:
han säger att alla hans kunder är glada av solen
kattis säger:
varpå jag säger att han också är glad
kattis säger:
NÄ säger han
kattis säger:
jag är inomhus! (fortfarande helt galet leende)
kattis säger:
HA HA HA AH
kattis säger:
joo det är ju en historia iaf
kattis säger:
såhär efteråt är det ju kul
kattis säger:
haha
kattis säger:
nu funderar jag på att gå ut ikväll igen
kattis säger:
är det illa?

Jag har dock några saker jag vill tillägga.
Dan som går hela vägen hem från stan i STRUMPOR, eftersom han hade ont i fötterna. När jag föreslår att vi ska ta en taxi tittar de andra på mig som om jag vore helt gaaaalen! (!?) !!kattfan bär dan över några vattenpölar!! = pippi långstrump

Ni kanske även undrar om jag överdriver storleken på "blåtiran" och det an jag säga att JA det gör jag... inte så illa men den SYNS ju iaf. Men vad skulle dett vara för en historia annars?

Just nu känner jag mig ganska cool, och om jag tar mig ut ikväll (mycket tveksamt) så gör jag det för att jag ska kunna ljuga ihop historier om hur jag fick en smäll på käften. Vore skoj. Personligen tycker jag det är ganska sexigt att se lite härjad ut.

Av kattfan - 12 april 2007 14:10

Jaha, jag visste väl det. Skriver en gång och sen tar det typ tre veckor innan jag skriver igen. Usel bloggare.Nu skriver jag dock igen, allt för att slippa öppna böcker och kompendium som jag borde läsa. Har inte läst en rad under lovet. Kanske kommer det straffa sig, men just nu känns det som om det kvittar. Tråkigt.Har varit hemma under påskhelgen. Helt galet, kom dit med en klump i magen... men allt gick fint.Hade många roliga stunder med hemmakompisarna.Favvoemme erkände både det ena och andra på fyllan som hon gått å grott på ett bra tag :) Kattis tar till hångel med småkillar som inte borde vara legitimt, men men är man full så är man eller? Ena yngre änd en andra. Och tänk bara vad stolta de ska vara att ha fått hångla med en så mogen kvinna som jag själv... eller nåt?! ha ha Men att vara hemma var inte bara skoj. Allt blir så hektiskt när alla kompisar är hemma samtidigt. Anna hemma med janna från norge, ida hemma från gävle, kawin hemma från linköping. Sen på det är det alla som alltid är hemma som man vill träffa med. Hann inte med Maria den här gången och det är jag jättelessen för, ville verkligen träffa henne. Morfar och mormor hann jag bara träffa en snabbis (förutom på de släktmiddagar vi hade. Dessutom hann jag inte med Albins grav. Eller hann gjorde jag väl egentligen, men jag ville inte bara stressa dit och "få det överstökat". Ville ha tid till lugn och ro. Det är väl egentligen inte där han är iaf så, jag kan ju tänka på honom utan att vara där. Jag tänker på honom hela tiden...Har nu idag bestämt mig för ett sundare leverne. Inga lösgodisar på vardagar och börja träna. Bokade in ett afro-pass ikväll och känner mig nästan läskigt taggad. Undrar hur länge det kommer hålla i sig den här gången?Hela världen verkar iaf tro att dom är kär såhär på våren. det verkar ju skoj. jag är nog lite mer än vanligt kär i mig själv. iaf om jag lyckas vända om mitt liv i rätt riktning.Nu ska jag sluta tjöööta, men jag bifogar lite bilder från helgerna som varit.Puss på mig!

Presentation

Omröstning

Är du anhängare av kattfanismen?
 Ja
 Nej
 Mittemellan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards