Alla inlägg under oktober 2007

Av kattfan - 31 oktober 2007 16:05

många dansföreställningsrep och träning har gort min kropp ganska öm, men oj så kul det är! det finns doxk baksidor med att ha så roligt under dagarna. humöret går upp och ner som den bästa jojon. förmiddagarna fulla med energi och glädje, men sedan kommer man hem och måste ta tag i de vardagliga sysslorna och humöret sjunker som en blyklump. upp, ner, upp, ner. så ser mina dagar oftast ut.


har fastnat i serien andra avenyn och kan härmed konstatera att hångel två killar emellan är otroligt hett! slurp!


på tisdag klockan ett, kommer vår grupp att ha rep i studion klockan 13.00 kom dit och titta och kommentera!


nu blir det dusch, förhoppningsvis liiite plugg och sen tuffs stormöte på historiegränd. 


mjau/ k 

Av kattfan - 20 oktober 2007 18:13

nu drar jag på fest på geografigränd. blir förmodligen kul. ska till ida, som gillar timberlake lika mycket som du andra ida.. :) shake some ass ikväll.


Av kattfan - 20 oktober 2007 13:13

sov väldigt länge. underbart. tittar ut genom fönstret och snön vräker ner. såndär fin snö i stora flingor som ser så fridfulla ut påväg till marken. 

blev faktiskt gald av snön. även om jag inte har några vinterskor.


jag, nina och dan har planer. hoppas dom går i lås!


ikväll förfest hos ida. (inte du ida gustafsson) :) sen förhoppningsvis nh. om jag får med mig någon.


 nu; ingen aning! 



Av kattfan - 19 oktober 2007 23:38

hemma en fredagkväll. magen full av fetaostbiffar, couscous, oliver, vit choklad...mm.


estoy tan mal juego al poker con mi ordenador...


imorgon ska jag på fest med ida, ja ida det finns en annan ida. henne partar jag med imorn så får du nästa lördag!?!  


frågar mig själv om jag ska träna imorn eller inte.


jag vill vinna pengar! mycket mycket pengar. pengar må inte bringa lycka, men oj så mycket bekvämlighet. 


det var dagens ord. tack och gonatt 



Av kattfan - 18 oktober 2007 19:08

med religiösa friskolor. ge upp!

Av kattfan - 18 oktober 2007 11:50

besökare. stort?

jag går på ica och firar med godis. behövde en anledning. strålande. 

Av kattfan - 18 oktober 2007 11:47

nån som har tänkt på hur sjukt vältränade vissa människor är? jag har bestämt mig för att de inte kan ha något liv. gå på iksu och ge folk dåligt självförtroende. fy skäms på er!

Av kattfan - 17 oktober 2007 21:10

i mitt eviga bloggsnokande läser jag (som varje dag) johannas blogg och läser att hon tycker min blogg gått ner sig. dags att ta tag i saken då.

har faktiskt varit väldigt dålig på att skriva, och när jag väl skrivit känns det som om det blir ganska så ointressant och opersonligt. men ska då försöka bättra mig. det sägs ju också att skriva av sig sina tankar ska vara något som är bra för själen och tankeverksamheten. kör hårt!


kändes oerhört oinspirerande att träna idag, vet inte vad det var. vaknade förmodligen också på fel sida. catti får stå ut med mycket av mitt morgonhumör och det är egentligen ett under att hon inte sagt upp bekantskapen med mig än. läste på skolan ett tag, och gick sen till studievägledaren. intressant att jag kommer dit förvirrad och med massa frågor. ställer frågorna och han svarar. jag går sedan därifrån helt totalt förvirrad och har ingen aning om hur jag ska lägga upp min studieplan.

bestämde mig igår för att jag nästa termin ska läsa spanska på halvfart på sidan av. tyvärr kan man inte läsa spanska B (som är dennivån jag vill läsa på) på halvfart med start på vårterminen, måste börja den på höstterminen. varför kunde jag inte komma på det här tidigare? har nu sökt spanska kvalifikationskursen, som antagligen är alldeles för lätt för mig (med risk för att låta kaxig), men tänker att det kan ju faktiskt inte skada att bara försöka hålla spanksan vid liv lite grann?


i övrigt var det styrelsemöte idag. egentligen är detta med styrelsen ganska intressant. skulle önska att du gick med johanna så vi kunde diskutera det här. många vet nog inte ens vad dom gör där, verkar liksom inte som om dom vill vara engagerade och aktiva... där pga. kompisar? knepigt är det iaf. jag sitter med i gruppen som ska fixa iordning tuff:s lokal, och det ska faktiskt bli riktigt roligt.


om helgen. på lördagen var det återspark. och låt mig bara säga att jag ramlade. kommer inte ihåg så mycket av helgen, men hade en enorm sårskorpa på knäet när jag vaknade dagen efter. efter mycket diskussioner med andra som varit med (men inte heller kommer ihåg så mycket) kom vi iaf fram till att jag måste ha ramlat då jag trängde mig i corona-kön hoppandes över staketet. nöjd över att komma ihåg kvällen går jag glad i hågen till skolan för att plugga (igår). Så möter jag Linda(nolla).

kattis: - hej!

linda: men heej, hur är det med knäet sen helgen?

kattis: - jorå, det funkar. sårskorpa, men jag överlever

linda: ja herreguuud, du bara FLÖG ju av cykeln!

kattis: !?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!? öhh

linda: oj, jag måste skynda mig på föreläsning... men vi ses! hej då!

kattis: !?!??!??!??!?!?!?!?!?!?!?!?!? öhhh


sägs ju att man ska ta tillvara på saker man tycker är roligt. jag vet vid detta tillfället två saker som jag bör ta vara på och ägna mig mer åt; spanska och dans. känns som ett framsteg i livet. förut när folk frågade om vad jag gillade... svarade jag alltid; öhh, ingen aning. ingenting?!

det jag nu har insett är att man faktiskt inte måste vara duktig på saker för att tycka att de är roliga. ganska kul då min terapeut påpekade det uppenbara.

- kattis, varje gång u säger att du gillar något, så säger du ALLTID efteråt att du inte är bra på det. eller att du inte vet vad det nu ska vara bra för.


enligt henne är jag väldigt självdestruktiv i mitt beteende. jag vet inte.


nu var det iaf en rejäl uppdatering :) ska bättra mig i fortsättningen.

kanske tom. att edt då och då dyker upp ett roligt inlägg, men jag lovar inget.


puss/k


här kommer några bilder:


 

Presentation

Omröstning

Är du anhängare av kattfanismen?
 Ja
 Nej
 Mittemellan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards