Alla inlägg under april 2008

Av kattfan - 27 april 2008 21:24

jag vill ha.

hänga på tällby. äta grillat. gå barfota. ljusa sommarkvällar. rött vin (dricker jag iof jämt).





 


nu måste jag sova. börjar 07.00 imorn. 

Av kattfan - 27 april 2008 11:25

har just kommit på varför det är så bra. bakisheten är positiv andra dagen. jag är läskigt pigg och lycklig.


tack dan för en trevlig fest igår!

Av kattfan - 27 april 2008 02:27

förbjudet. töntigt.



:)


hoppas inte för många hann läsa...


knappt bakis idag. kycklingröra och hemmagjorda tortillas till frukost. pizza hos turken till middag. en riktig bakisdag. men tyärr måste äen lite plugg fixas.



simma lugnt vänner! 

Av kattfan - 24 april 2008 19:26

till sist. rastlös och konstig hela dagen.


nu sover jag nästan. har inga djupare tankar.


epp imorn. vem hänger på? 

Av kattfan - 23 april 2008 19:41

du är helt fantastisk. alldeles underbar. du kan alltid ringa, knacka på eller varför inte kasta sten på mitt fönster!



min diet har mest bestått av chokladbollar och kaffe idag. nu är det nog dags för en till omgång snart.


världen är orättvis och jag tar den på alldeles för lite allvar. 

VFU

Av kattfan - 23 april 2008 13:54

imorgon är första dagen på den verksamhetsförlagda utbildningen, dvs. praktiken. jag är nervös. vet egentligen inte varför, men kan ha att göra med kaoset i studieguiden. jag vet helt enkelt inte riktigt vad det är jag ska göra "ute på fältet", som det så snyggt heter.

Två väldigt söndernötta uttryck på lärarutbildningen (och dessutom väldigt överskattade och fula) "ute på fältet" och "glasögon".


iaf så har vi fått i uppgift att blogga om vår VFU period.

är ni intresserade av att följa mina verkligt intressanta dagar? (förmodligen inte, men man vet aldrig) :)


http://student.educ.umu.se/blogs/kani0003



Av kattfan - 20 april 2008 17:55

dagen idag.


har varit fövånansvärt pigg för en bakisdag. men låg. måste verkligen plugga men det har inte gått. skit samma.


nina bakar pizza åt mig :)


elle är alldeles för långt bort.


äsch. skit i det här.

bortkastat. 

Av kattfan - 19 april 2008 00:55

underbar vårdag som spenderades på universitetet läsandets kurslitteratur. fick mig en liten sväng i elles fina raggar bil. och sedan kollektivmiddag.

imorgon vankas fest. ni kommer väl?



nina har gråtit en skvätt ikväll. kattis är kall. så är det. sorry nina. 



godnatt världen.


ps. all lycka till elle imorn! 

Presentation

Omröstning

Är du anhängare av kattfanismen?
 Ja
 Nej
 Mittemellan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards