Alla inlägg under september 2007

Av kattfan - 18 september 2007 15:52

här sitter man framför ett tomt word-dokument och finner ingen inpiration. tre sidor till imorn och jag vet inte hur jag ska börja eller var. leker lite här istället för ovanlighetens skull.


idag skulle jag gå upp tidigt. blev inte riktigt så. men klockan nio var jag i alla fall på plats på universitetet, fast besluten att studera mina fina små böcker och börja skriva inlämningsunderlag till mitt litteratur seminarium imorgon. gick inte.

hade tid hos kuratorn igen klockan tio och begav mig dit. och jag måste återigen säga att dessa entimmes samtal verkligen överträffar mina förväntningar. börjar få nya perspektiv både på sättet jag ser mig själv och även min omgivning. känns nästan som jag växer lite varje gång. (och då inte på längden, inte heller bredden för den delen :)).

ikväll ska jag och lena fixa en liten tipsrunda inför nostalgikvällen imorgon, får hoppas att det blir någorlunda i alla fall... har inte så stor koll på nollorna utanför mitt lila lag. men det ordnar sig nog.


helgen har varit full av galenskap. vet inte ens var jag ska börja så jag struntar i det. på fredag är det sittning på nh i alla fall, och det ser jag fram emot. orkar däremot inte ner på stan för att fixa klänning, så det blir nog samma som jag hade förra sittningen. får förnya mig en annan gång.


tack och hej, nu måste pluggas/ kattis 


Av kattfan - 10 september 2007 23:05

är det att skriva när man inte skrivit på såhär länge.

just nu är insparken i full gång och jag hinner knappt återhämta mig från en kväll förrän det är dags för nästa. men kul är det. över förväntan faktiskt.


kära på långt avstånd är väldigt saknade just nu.


kursen dans lek och rörelse är en hit! helt fantastiskt kul. men ligger dock lite efter med läsandet. njuter av att få svettas på lektionstid.


annat nytt:

jag har börjat gå till gymet. vilket är stort. med gymskräck tassar jag runt där. har dock stöd av catti. hon guidar mig och jag tar en lugn start.

två samtalstimmar hos kuratorn har gett lite nya insikter och jag måste erkänna att det ger mi mycket mer än jag trott.

lag lila är utan tvekan bästa laget i insparksgruppen.


nu är det sovdags. imorn; lektion, gym, plugg, styrelsemöte. lång dag med andra ord.


liten uppdatering blev det iaf.


ska försöka bättra mig, men det måste även du göra emme! nyfiken på vad som händer.


/mig

 



Av kattfan - 3 september 2007 23:18

redan september. imorgon skolstart. och jag vet inte längre hur man bloggar. ständigt bakis och ständigt stökig lägenhet.

imorn kanske jag har något att säga.


Presentation

Omröstning

Är du anhängare av kattfanismen?
 Ja
 Nej
 Mittemellan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards