Alla inlägg under februari 2008

Av kattfan - 27 februari 2008 22:28

för flytt

för förnyelse och positiv riktning i TUFF styrelsen

för bra kurslitteratur


trots detta sinnessjukligt trött.


dagens diss står elle för:

k: - jag tror jag sk söka till idol

e: - vet du att dom kommer byta ut hela juryn, så nu kommer det bli ännu mer floppar att skratta åt. för att fler vågar söka.

k: - va?! neeej. jag tycker det är tråkigt att se på folk som gör bort sig...

e: - jamen, du ska ju söka?

k: - tack


vill bara tillägga att hon sa detta i helt normal samtalston. inte ens med glimten i ögat. (jag är även medveten om att jag skulle göra bort mig, men jag tyckte jag sjöng fint i duschen igår. så var det med det)


ps. cara cara miiia = bäst duschsång. 

ps 2. elle sjunger bob marley i duschen 

ps 3. elle duschar för ofta. jag får eksem.

Av kattfan - 26 februari 2008 23:55

lämnar jag snart för gatan brevid.

alla möbler i mitten av rummet. besiktningen gick smärtfritt. i helgen kommer flytthjälp i form av en mor och en far.

i övrigt lite mycket nu. mycket upp och ner. tonåring? nej, jag är 23 going 24.


14:e smäller det. gräv fram de finaste 50-tals kläder ni kan finna och kom på fest. velighet angående datum är nu över. ps. pris för bästa utklädnad delas ut! och som partiska domare som faller för mutor ser vi fram emot att befoga över makten.


säng, sömn, frukost, plugg, obligatorisk lunch med elle (hoppas jag), plugg, möte. ja det blir nog morgondagen. inga större utsvävningar eller äventyr.


godnatt.

fan

Av kattfan - 25 februari 2008 07:36

jag kommer få äta upp att jag klagat så mycket på lärarprogrammet. den här tentan kommer gå åt helvete. men det kanske inte är hela världen.


dax för iksufrukost innan östra paviljongen.


hej 

Av kattfan - 21 februari 2008 22:54

jag måste börja ta mig själv på lite större allvar.



imorn går bussen mot hälsingelandet kl. 08.20 försök att inte missa den.

en helg full med släkt och barn väntar. förhoppningsvis massor med hemlagad god mat också.  


nu packa. men vad?  



Av kattfan - 17 februari 2008 00:02

var kvällens film.


filmkvällar med kattistid får det bli mer av helger framöver. nu väntar ett täcke och några kuddar på sällskap.


drömde mardröm natten till idag. något med en kvinna i högklackat som gick runt i lägenheten och svor. när jag drömmer mardrömmar är det nästan alltid så att jag tror jag är vaken. skumt.



buenas! 

Av kattfan - 16 februari 2008 01:12

flera bastur.

Av kattfan - 16 februari 2008 00:39

just made my night!



sara: jatack, när brevet dimper ner i brevlådan med en sara och en klänning är det alldeles särskild tid för skvaller och öl. skaffa halebop vackraste sara. du kommer för övrigt gilla juno. lite gardenstate.  i övrigt borde jag packa ner mig i ett kuvert och testa om jag kan dimpa ner i din brevlåda till imornbitti? lunds kullerstenar hägrar redan.


(åt några godisar, men majoriteten är kvar) :) 

Av kattfan - 15 februari 2008 21:31

varför går det inget bra på tv på fredagar. sverige skriker efter full ungdomar tydligen.


köpte lyx-pizza till middag. sällskap av dan, som jag sedan släpade med mig till ica för att inhandla mitt fredagsgodis. fredagsgodiset som nu står här brevid mig. jag är inte sugen. äter inte. väldigt skumt. har aldrig hänt. då har jag kanske lördagsgodis imorn.


helt seriöst! visa riktig film på fredagkvällarna!

mystic river går på ettan, men den har jag sett. plus lite väl deppig för en fredagkväll. annars har tv:n att bjuda på american pie och nån annan skitfilm. sur. ska nog ta och titta på juno, som jag velat se ett tag.




Presentation

Omröstning

Är du anhängare av kattfanismen?
 Ja
 Nej
 Mittemellan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards