Alla inlägg under augusti 2007

Av kattfan - 14 augusti 2007 00:18

men det gör jag tydligen inte...

trodde att denna kväll skulle se ut som de flesta andra veckokvällar denna sommar, men fick fel. ida var rastlös precis som jag och drog iväg mig på en promenad runt kyrksjön. bra.

utbyte av tankar och erfarenheter i vackra augustikvällen som sakta begav sig mot natt. tack för en underbar kväll. nu är jag hungrig, men funderar på att ta två glas vatten och försöka somna ändå?

imorn jobb. onsdag jobb. torsdag jobb. och ledig hela helgen!! fantastiskt. andra gången det händer den här sommaren.

 stör mig just nu på att det inte finns ett bra sushiställe i umeå. vet inte varför.

ska sova. eller borde. tjattra lite med lillen först kanske?


en underbar syster i det stora landet saknas mig. när får jag se dig igen min vän?


/mig 


Av kattfan - 11 augusti 2007 12:01

har varitb allmänt less på att blogga senaste tiden. det kan också vara så att det hänt allför mycket för att kunna återberätta på ett rättvist sätt.

jag har fyllt gammal. det firades med mycket festande och kubbspel, som jag inte lyckades vinna en enda gång.

oskar var födelsedagshelgens hjälte. ett utlåtande om braxen är förevigat på film, och en mobiltelefon som användes som drinkpinne, i brist på annat, fungerar nu igen.

putsa putsa putsa fönster och min högerarm känns knappt längre. smärta. tre stora fönster kvar sen är det storstädning av toaletter som gäller. har sålt fyra luncher idag. kan man ha mindre att göra. tveksamt.


har börjat längta tillbaka till umeå. har nu drygt en vecka kvar att jobba sen fyra dagar ledigt sen bär det av hemmåt. norrut.

ska i veckan åka och hälsa på mitt underbara gamla jobb på förskolan järven. speciellt brita saknas i mitt liv. har bara träffat henne flyktigt i sommar. måste bli ändring på det.


tråkigt har jag och jag känner att det speglar av sig i detta blogginlägg. ska ge upp nu.

tack och puss/k

Av kattfan - 2 augusti 2007 17:09

happy birthday to me, happy birthday to meeeeee

happy biiiiiirthday dear KATTIS

happy birthday to meeeeeeeeeeeee



...

Av kattfan - 1 augusti 2007 23:37

fortfarande.

Presentation

Omröstning

Är du anhängare av kattfanismen?
 Ja
 Nej
 Mittemellan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards