Alla inlägg under mars 2008

Av kattfan - 31 mars 2008 22:54

muntrar upp kvällen.


hon har sökt jobb på systemet. efter att ha fyllt i ett sjukt långt formulär på internet skickar de ett svarsformulär där hon bland annat ska svara på frågan: 


Du går längs gatan och ser ett barn som tappat sin glass och som gråter. Du skulle:

1.
    definitivt    

2.
    troligtvis    

3.
    eventuellt    

4.
    troligtvis inte    

5.
    definitivt inte    

        fortsätta att promenera som om ingenting hänt.





detta är alltså på riktigt. 

 och så vackert.

Av kattfan - 31 mars 2008 22:02

varför varför varför?



ångest över pengar äter upp mitt liv. vill inte behöva må dåligt över pengar, men gör det alldeles för ofta. har panik nu. den som säger att pengar inte har någon betydelse för lycka ljuger. jag träffar idag botten. har inte ens lust att titta på filip och fredrik. ska väl begrava mig på iksu och inte vara social alls resten av månaden (som inte ens har hunnit börja). sen gäller det att få upp cylkellåset också och sedan aldrig mer ta bussen någonstans.


simma lugnt. och hata pengar tillsammans med mig .

Av kattfan - 30 mars 2008 14:59

är inte roligt. men jag verkar vara ensam om att tycka det. nina svävar på moln efter en lyckad kväll tydligen.  men corona ÄR inte roligt.


Amy Diamond  är kung över sverige. vad hade gårdagen varit utan henne? 


sjukt ont i huvudet.




ps. jag köpte två TIOR för 150 spänn/stycket LONG ISLAND ICETEA. ska inte göras om. 

Av kattfan - 27 mars 2008 23:34

med en rosa blomma på.




jag skulle vilja skriva den här uppgiften bra. den är intressant. men jag börjar i sista stund som vanligt och återigen måste jag skämmas.



jag vill supa mig full som en flodhäst och gå på lina i det mörka vattnet.


 krama mig med dina ögon. gör det. 

 kärlek.

Av kattfan - 24 mars 2008 18:18

ikväll är det dags igen!


Av kattfan - 23 mars 2008 02:48

kvällen bestod av:

en hel den bilkörande

en full lillebror

en full storebror

en nykter sysker k


mycket fyllepussar. gamla ragg. 


jag hade en väldigt trevlig kväll på krogen. nu irriterad. människor gå och lägg er!


hysteriskt jobbigt prat runt om mig. inget fylleprat. utan bara moraliserande skitsnack. låt en full storebror sköta sitt. sluta smyga omkring. irriterad. 

nh

Av kattfan - 19 mars 2008 17:37

ikväll. ser jag dig där?




redovisningar hela långa dagen. helt slut. borde packa för hemfärden imorgon. snart.



ps. jag har slutat bita på naglarna. igen.



kom igeeeeen nu. nh!

Av kattfan - 18 mars 2008 21:11

en mening.

Presentation

Omröstning

Är du anhängare av kattfanismen?
 Ja
 Nej
 Mittemellan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards