Alla inlägg den 17 januari 2008

Av kattfan - 17 januari 2008 22:58

är just nu otroligt uppmärksammad. om detta har något med boken snabba cash att göra är en intressant fråga. hade debatten varit lika levande utan den?

såg just debatt. och egentligen är det larvigt att under en timmes debatt gå igenom tre, fyra olika ämnen. jag hinner nästan bli intresserad av vad de har att säga.. ja och då byter de ämne. stina som programledare är för övrigt ett skämt. kassa frågor, låter ingen prata till punkt.

kasst.


over and out. 

Av kattfan - 17 januari 2008 00:07

sitter jag fortfarande med datorn i knäet. ett givande fyllelikt samtal på msn var vad kvällen hade att erbjuda. hårfärgen fick vänta.
msn och öl har något gemensamt. lättar på trycket.


kursen snart slut. en uppgift kvar. inte börjat. men upp till nu har jag rockat. utan att förstå varför. tycker fortfarande att jag lurat alla. ska sluta med sånt och bara tycka att jag är bra. inte det lättaste. insikt föder kanske förändring? kanske.

ny kurs. nya människor. uppfriskande.  kanske mina fördomar om blivande förskollärare äntligen ska bli motbevisade? kanske.


vackert väder är en film med fantastisk humor. jag och emme de enda som fattar. tydligen. 


uppkommande. 

en pluggtorsdag. en inställd hemresa. en fikafredag. en festlördag; plankning till historiestuderandes klassfest. 


det där med anonymitet. hade min blogg varit anonym hade jag skrivit bra mycket intressantare saker. men den sorgen får vi leva med. 


vem skyller vi kvinnoförtryck på?  vem skyller vi mansförtryck på? skyll inte på kvinnan. skyll inte på mannen. skyll inte på samhället. skyll inte på gud. skyll inte på ... förändra.


ny dag. nytt liv. kanske? 

Presentation

Omröstning

Är du anhängare av kattfanismen?
 Ja
 Nej
 Mittemellan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards